joi, 15 aprilie 2010

Mono- pe bi-

O plimbare sambata, cu bicicleta, pe Kiseleff. In capat, la Piata Presei, erau stransi o gramada de biciclisti, cam cum se aduna motociclistii sa dezbata in ce mod sa atraga atentia "celorlalti participanti la trafic" ca exista si ei pe-acolo si ca, na, trebuie sa-i ocrotesti - cum dracu' sa-i ocrotesti pe astia, cand de-abia apuci sa-i vezi in oglinda retrovizoare? Cred ca erau cel putin 50, de toate varstele. Am trecut pe langa ei ca voda prin loboda. Nu m-am oprit sa ii intreb daca s-au stans acolo spontan sau organizat, daca fac parte din vreo asociatie care isi cere si asta dreptul de a pedala liber prin oras sau orice altceva. Nuuu, am pedalat agale pe langa ei, uitandu-ma lung, cu un gand in cap de genul "Ati fi voi ecologisti, da' ce va mai place sa ardeti gazul...", am traversat pe trotuarul celalalt si dus am fost.
Si dupa aia ma intreb de ce n-am niciodata cu cine sa beau o bere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu