miercuri, 16 martie 2011

Kolimache prietenache

Nu mai sunt foarte la curent - vorba vine - cu activitatea agentiilor spatiale din lume, dar banuiesc ca exista cineva care din cand in cand trimite cate un semnal de pace si prietenie in spatiu, sa nu creada cumva congalaxienii nostri, daca or exista, ca vrem scandal. Nu stiu, de fapt, probabil semnalul asta se trimite incontinuu, doar-doar o raspunde cineva, macar cu replica aia faimoasa, "Nu stiu, dom'le, eu nu sunt de pe aici, eu sunt tocmai din galaxia V19K37. Parerea mea..."Ei, oricum ar fi, important nu e asta, ci ideea in sine e ceva, de a trimite un mesaj in spatiu, mesaj pe care dracu' stie daca l-o primi cineva. Iti dai seama cum sta ala acolo, emitatorul, cu ochii in monitoarele alea, tensiunea in care poate ca intra cand, nici nu stiu, semnalele alea o iau un pic razna, semn ca poate vreun omulet verde s-a plictisit sa i se trimita de pe Pamant capsule cu tablouri de Da Vinci, muzica de Beethoven si "Johnny B Good" si cere si el ceva mai actual.
In fine, atata vorbaraie... La asta ma gandeam acum doua nopti cand nu puteam sa adorm. Am luat telefonul si am trimis doua SMS-uri, apoi am asteptat si am tot asteptat piuitul ala dublu pe care il face Nokia cand primeste mesaj. Ma simteam de parca as fi trimis un semnal in cosmos, cu speranta ca poate-poate vine ceva inapoi.
Dar un raspuns n-a mai venit neam.

14 comentarii:

  1. "Cât despre eroul nostru, Stamate, pentru ultima oară cătând prin tubul de comunicaţie, mai privi o dată Kosmosul cu ironie şi indulgenţă" - Palnia si Stamate, Urmuz.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici pe asta nu l-am citit:) Se pare insa ca tu ai lecturi vaste de tot. Si o spun cu mare admiratie

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc. Sa spunem doar ca imi place sa citesc, pentru ca si eu am mari lacune. Cit despre Urmuz, il poti gasi si pe net daca vrei

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar fi absurd sa nu il gasesc, nu?;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Exista vreun loc unde pot sa-ti las eu comentarii?

    RăspundețiȘtergere
  6. ei, sunt cred si alte variante decat blogul

    RăspundețiȘtergere
  7. asa este, ai dreptate, insa prezenta mea pe net e redusa la minimum...Nu ma dau in vint dupa retelele de socializare, pt ca urasc mesajele care se vor a fi condescendente si de fapt sint niste baliverne goale, care nu fac doua parale, dupa cum spuneai si tu de altfel :)

    RăspundețiȘtergere
  8. hai c-am zis-o p-asta, "baliverne goale"...LOL

    RăspundețiȘtergere
  9. fara foarte multa legatura... tu vezi sub ce nume ridicol de scriere lasam noi comentarii?

    RăspundețiȘtergere
  10. da? adica pseudonimele ti se par ridicole sau ce anume?

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu, dar cum suna... Kolimache prietenache. Am avut eu in cap ceva mai mult decat pare - faza cu mesajele catre cosmos e de fatada - dar de sunat, suna complet ridicol.

    RăspundețiȘtergere