joi, 12 mai 2011

Papadia

Gata! Au zburat toti pufii de papadie.

17 comentarii:

  1. Da, in ochii mei :)) Nu reuseam sa mai scap de unul la un moment dat.

    RăspundețiȘtergere
  2. ciudat...postasem si eu un comentariu, care vad ca a zburat odata cu pufii de papadie. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, stiu, a zburat cu tot cu postarea. Au avut astia de la blogspot ceva probleme si disparuse si postare, si comentarii si tot. Nu am cenzurat eu:)

    RăspundețiȘtergere
  4. din cite inteleg, pufii de papadie marcheaza finalul postarilor tale?...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, doamne fereste, doar ca nu prea am mai avut nici timp, nici prea multe chestii demne de a fi mentionate. Sau poate doar inspiratie (ca si cum pana acum as fi fost atins de pronia cereasca, ce sa zic...)
    Sper sa revin la un moment dat, doar ca m-am cam luat cu altele.

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) tare faza cu pronia cereasca. Da, inteleg, si eu sunt prinsa adesea in mrejele cotidianului...

    RăspundețiȘtergere
  7. si uneori imi vine sa spun ca Cioran: "Imi dau demisia din omenire"

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmm, eu nu as fi asa sumbru. Mi-as doar demisia de la serviciu.

    RăspundețiȘtergere
  9. :) ma bucur ca mai intalnesc persoane care utilizeaza corect acest cuvant: serviciU.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acum o sa folosesc o adresare foarte oficiala si o sa spun ca prin natura meseriei trebuie sa scriu corect:P

    RăspundețiȘtergere
  11. ohoo hoo...cate exemple am sa-ti dau de jurnalisti care se exprima ca niste cizme...si chiar oameni de litere, de la care ai avea pretentii...gasisem de curand intr-un articol al lui Visniec formularea "de loc", si nu se referea la vreun loc, ci la adverbul "deloc".

    RăspundețiȘtergere
  12. hehe, de unde ai dedus tu ca sunt jurnalist? nu sunt. am facut facultatea de jurnalism, ce-i drept, dar nu cu asta ma ocup

    RăspundețiȘtergere
  13. pai din articolul despre pasajul Basarab. Nu spui tu ca atunci cand ai scris acele randuri erai la inceputul carierei?...asta se subintelege la nivel pragmatic. sau cel putin asta am dedus eu...

    RăspundețiȘtergere
  14. nope! nu eram jurnalist, hehe. chiar am scris pergamentul ala care se ingroapa in fundatie cand se ridica o constructie de genul asta, dar nu eram jurnalist. de fapt, nu am fost niciodata:)

    RăspundețiȘtergere
  15. ei, am fost pe aproape sa zicem...ai terminat totusi facultatea de jurnalism...:)

    RăspundețiȘtergere