luni, 18 iunie 2012

Robota

Hai sa ne gandim putin: in toate 4 colturi ale locului ingradit cu sarma ghimpata sunt turnuri din care niste gardieni abia asteapta sa traga (mai intai in tine si dupa aia, sanchi, in aer, ca asa e regulamentar, sa se auda doua impuscaturi, adica mai intai tragi in aer si dupa aia dupa bandit, da' e mai misto sa tragi mai intai in bandit si dupa aia in aer). Afara sunt cel putin -30 de grade si tu esti incaltat cu CEZ-uri - un soi de opinci facute din anvelope de tractor. In rest, Dumnezeu cu mila: cat de multe carpe se poate, doar-doar ti-o fi mai cald. Mancare, ca-n Gulag: paine neagra si terci, dac-or fi si alea.
Una peste alta, nasol. Nasol rau de tot. Numai de munca nu-ti arde. Si totusi, culmea! dai la tarnacop sau la topor ca disperatul. Adevarul e ca, daca n-ai face asta, ori ti-ai lua, vorba aia, 5 (parca) grame de plumb in ceafa, ori ai ingheta de frig, cu tarnacopul/toporul in mana. Cumva, e ca un fel de fuga - de moarte prin inghetare, de moarte prin impuscare, de timpul care trece prea incet (sau prea repede?) De ganduri prea adanci sau, dimpotriva, prea superficiale: oare cata paine ne-o da diseara (desi intrebarea asta, in Gulag, nu e deloc superficiala. Dimpotriva, e cea mai profunda intrebare pe care ti-o poti pune).

Iunie. Plus 30 de grade. Pedalam ca disperatul pe bicicleta prin oras, fugind nici eu nu stiu de cine sau de ce.
Sau incotro.

17 comentarii:

  1. Mais oui. Sincer sa fiu, Noir Desir sunt (erau) cam singura trupa la care as fi mers la concert indiferent de situatie

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar, asa este. Eu urasc ideea de concert, insa ei ma fascineaza à chaque fois si as fi mers chiar si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. destul de multe idei urasti tu. pare ca mai multe chiar si decat mine

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate, nu prea-mi place sa behai la unison....this is me

    RăspundețiȘtergere
  5. pai nu trebuie sa behai. poti doar sa asculti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie scos din contexul legat de concert. In general nu mi place sa behai la unison. Si, fireste, nu mi place ideea de turma

    RăspundețiȘtergere
  7. Auzi, da ia stai. De ce mi-ai zis de melodia aia?

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru ca o fredonez in cap de azi dimineata si pt ca mi place

    RăspundețiȘtergere
  9. M a uimit putin intrebarea. Tu de ce credeai ca ti am zis de ea?

    RăspundețiȘtergere
  10. Pt ca am crezut ca ai sesizat o legatura intre melodie si ce am scris eu in postare, si nu stiam ce ar putea fi

    RăspundețiȘtergere
  11. Eh, mi am permis si eu sa divaghez putin

    RăspundețiȘtergere
  12. Voila: Song for JLP si Alice. Asculta-le pe astea

    RăspundețiȘtergere
  13. Cunosc, merci. Si identité e superba, probabil o stii

    RăspundețiȘtergere
  14. nope, n-o stiam. cam proletara, asa

    RăspundețiȘtergere