miercuri, 28 noiembrie 2012

помощь

42 de comentarii:

  1. Subscriu

    P.S: Multumesc Google translate. Nu ca n-as vrea sa invat si rusa, dimpotriva, mi-ar placea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello Kolima, sper ca totul e in regula

    RăspundețiȘtergere
  3. Laugh and the world laughs with you
    Cry and you cry alone (...)
    Years go down in flames

    RăspundețiȘtergere
  4. asteptam sa ma mai delectez si eu cu vreun articol de-al tau. Ai abandonat blogul?

    RăspundețiȘtergere
  5. Kolima, sper ca n-ai patit nimic. Imi pare rau ca nu mai schimbam impresii :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu, sunt ok, doar ca nu prea mai stiu ce sa scriu. Sau nu prea imi mai vine sa scriu nimic (in afara de muuuuulte texte la serviciu)

    RăspundețiȘtergere
  7. N-ai impresia uneori ca viata nu e decat o insiruire de standarde de serie la care consimtim?

    RăspundețiȘtergere
  8. hello there, recomanda-mi o carte care ti-a placut

    RăspundețiȘtergere
  9. Tu stii de cand nu am mai citit?
    Dar imi place Steinbeck. Citeste "Despre oameni si soareci".
    Sau Ilf si Petrov, Douasprezece scaune si Vitelul de aur. O sa ai, cred/sper, o viziune ceva mai vesela asupra vietii:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Merci ca ti-ai facut timp sa-mi raspunzi :) Era grav sa fi ajuns la 30 de ani si sa nu fi citit Of Mice and Men :)). Imi place mult, cred ca ti-am si vorbit de ea chiar dupa ce o recitisem.
    Multumesc, o sa caut Ilf si Petrov.
    P. S.: Ce imagine ti-ai facut despre mine. Eterna indignata :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Iti dai seama ce grav e sa iti recomand aceeasi carte si dupa un an? Adevarul e ca, pana acum cateva zile, nu mai pusesem mana pe o carte de vreo jumatate de an.
    Da, pari cam indignata tu asa:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Dar nu mi-o mai recomandasesi. Eu o recitisem si-ti spusesem ca mi place mult.

    Si acum cateva zile pe ce carte ai pus mana? :)

    Stii de ce sunt indignata? Pt ca nu pot sa rezonez la ce ii face pe altii fericiti, nu pot sa traiesc ca o vietate, doar in orizontul zilei de azi, fara sa-mi pun intrebari, nu stiu..in fine. Adevarul e ca si in ultima vreme am trecut prin momente foarte grele si probabil si de aici atitudinea asta. Stii, uneori ai impresia ca nu se mai opresc chestiile aiurea...

    RăspundețiȘtergere
  13. Stiu despre ce vorbesti, cu intrebarile alea. Si eu fac acelasi lucru, dar nu prea e ok. Nu e ok deloc.
    In ce au constat momentele grele de care zici?

    RăspundețiȘtergere
  14. Eh, stiu ca nu-i in regula. Ma bucur ca nu sunt singura :) Poate o sa-ti povestesc intr-o zi.

    De ce carte ziceai ca te-ai apucat?

    RăspundețiȘtergere
  15. nu prea mai zic mare branza, n'est ce pas?:)
    Eu traiesc, sunt bine, dar nu stiu cu bloguletul

    RăspundețiȘtergere
  16. :))) Sa nu-l omori...
    Te-am vazut de curand, asta-ti spuneam mai sus

    RăspundețiȘtergere
  17. ahaaa. Dar de unde stiai ca-s eu?

    RăspundețiȘtergere
  18. 1. am intuit
    2. te-am recunoscut dupa poza de pe blog
    3. te stiu din vedere

    pick one :)) glumesc. Te stiu din vedere

    RăspundețiȘtergere
  19. Si reciproca e valabila?

    RăspundețiȘtergere
  20. buna intrebare. Sincer, i have no idea :)
    e posibil

    RăspundețiȘtergere
  21. altceva? :) cred ca-ti spui ca-s o moara hodorogita... nu-ti dau pace :))

    RăspundețiȘtergere
  22. altceva, unde ziceai ca m-ai vazut?

    RăspundețiȘtergere
  23. ia gandeste-te bine, ma poti identifica? :)

    RăspundețiȘtergere
  24. nu-ti amintesti de nici o fatza indignata?? :)

    RăspundețiȘtergere
  25. nu. toti in jurul meu zambesc:)

    RăspundețiȘtergere
  26. poate pentru ca sunt high :)) glumesc

    RăspundețiȘtergere