joi, 29 octombrie 2009

Autocritica

Eu sunt cel care iti raspunde de fiecare data la telefon.
Eu sunt cel caruia i te plangi.
Eu sunt cel care iti da sfaturi.
Eu sunt cel ale carui sfaturi nu le asculti niciodata.
Eu sunt cel cu care vrei sa iesi in oras doar in lipsa de alternative.
Eu sunt cel la care poti intotdeauna sa ramai peste noapte.
Eu sunt cel pe care il rogi seara sa te ajute cu proiectul de la facultate pe care il ai de predat a doua zi dimineata.
Eu sunt cel caruia ii ceri bani imprumut.
Eu sunt cel care vine sa iti instaleze programe pe calculator
Eu sunt cel care te suna inapoi.
Eu sunt cel pe care il intrebi noaptea cum ajungi acasa cand te-ai ratacit.
Eu sunt cel care nu-ti va purta niciodata cand il jignesti, parasesti sau il uiti.
Eu sunt cel care apreciaza intotdeauna ce faci.
Eu sunt cel care spune extrem de rar "nu pot".
Eu sunt cel care e intotdeauna de vina.
Eu sunt cel pe care iti versi nervii.
Eu sunt cel care nu are niciodata dreptate.
Eu sunt cel care a avut dreptate.

6 comentarii:

  1. toti suntem o bucatica de `eu sunt`si la randul nostru mergem la cel caruia ii spunem `tu esti`,spunindu-i unui al 3-lea:vezi,el este!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si culmea e roata nu se intoarce niciodata. Nu iti ridica nimeni statuie, faptele bune sunt intotdeauna pedepsite si raiul nu exista. Si, ca o incununare a eforturilor, te intalnesti la 50 de ani cu ea si iti spune "Eu pe tine te-am iubit mereu, dar n-am avut ce face. A tb sa ma marit cu asta, ca n-aveam casa, ma ducea in excursii in strainatate, vroiam sa ma marit" (si alte argumente care imi provoaca scarba).

    RăspundețiȘtergere
  3. "Eu sunt cel care nu-ţi va purta niciodată (ce?) când îl jigneşti, părăseşti sau îl uiţi."
    Dincolo de "pică/ranchiună", nu crezi că e ciudat aşa să stai ca leguma şi să nu te înfurii la fiecare jignire, părăsire sau uitare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. Da, pica sau ranchiuna lipsea de acolo.
    2. Depinde cine o face. Am cel putin doua persoane pe care nu cred ca m-as putea infuria vreodata in tr-unul dintre cazurile de mai sus. In rest, ce sa zic... si daca te infurii, ce mai poti rezolva? M-am mai infuriat si eu, si cu furia am ramas. Deh, fiii Mioritei...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de tare!!!Bine ca existi.

    RăspundețiȘtergere