joi, 24 februarie 2011

Singleplayer campaign

W W W A D S W W S S S S S

12 comentarii:

  1. Hehe, nu-i misto asa, sa nu fie mura-n gura?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai citit "Lupul de stepa", de Hermann Hesse?

    RăspundețiȘtergere
  3. A, chiar, inca o chestie: ce joc e?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, nu am citit. Bila neagra?

    Si doi... de data asta nu e niciun joc:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, nici o bila neagra, oricum nu ai cum sa fii exhaustiv in ceea ce priveste lecturile. Stii cum e, "ars longa, vita brevis". Eram curioasa doar daca ti-a placut, in cazul in care ai fi citit-o.

    RăspundețiȘtergere
  6. dar ce e cu numele asta cu rezonante rusesti?

    RăspundețiȘtergere
  7. l-am ales ca sa fiu in consonanta cu blogul:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar ce influent e blogul asta:)

    RăspundețiȘtergere
  9. pot sa te intreb cum ai dat de mine?

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu mai stiu, de pe net. Cert e ca mi-a placut ce am citit si mi-am propus sa mai intru

    RăspundețiȘtergere
  11. cum ziceam, din pacate, cam nimica nou pe aici

    RăspundețiȘtergere