joi, 24 noiembrie 2011

Zek

Zeka nu-si faceau niciodata planuri dincolo de ziua de azi. "O duc asa azi si maine mai vedem cum o fi, daca o mai fi". Adevarul e ca la ce bun sa isi faca? Oricand puteau sa isi ia "9 grame de plumb in ceafa", sa moara de frig, de foame, sa constituie material didactic al criminalilor vechi pentru astia mai tineri care aspirau sa intre in gasca in legatura cu modalitatile in care poti omori un om folosindu-te de orice. Pica ceva peste ei, li se oprea inima, faceau atac cerebral... In cate feluri nu poate muri un om?

Tot ma gandeam eu ca parca-parca mi-ar fi placut sa ajung intr-un lagar (curajosule!). Habar nu am cat as fi supravietuit. La cum imi ghioraie matele pe la 2 dupa-amiaza, dupa ce pe la 10 mi-am luat micul dejun, inclin sa cred ca nu mult, macar din cauza foamei. Sau la ce frig imi e daca ies cu capul gol la 4 grade Celsius. Sau la cum imi tremura picioarele cand trec pe langa un caine vagabond (cum o fi cand un soldat pune ciobanescul german pe tine?)

Dar ceva-ceva tot am in comun cu detinutii din lagarele siberiene (astia-s zeka). Nu imi fac niciodata planuri pentru mai tarziu de maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu