vineri, 26 iunie 2009

Ses visages, ses figures

Datorita ei, am invatat ca mi se poate face super rusine cand ma invita la dans si eu zic "nu". Bine, asta pe la 7 ani, asa.

Datorita ei, am aflat ca se poate dansa "bluz" si fara a tine amandoi mainile intinse inainte, astfel incat nu care cumva abdomenele sa se atinga. Mai mult, nu e obligatoriu ca ceilalti copii sa rada de mine ca dansez cu ea. Si inca, se poate castiga o acadea din chestia asta, daca mai si particip la un concurs de dans - ma rog, numai ea. La Mentiune, baietii nu primesc nimic.

Datorita ei, am remarcat ca e cea mai proasta idee sa ma inchid cu ea in camera si, cand bate cineva la usa, sa o pun sa se ascunda in dulap, pentru ca, dupa ce deschid, ala care a batut in usa se va duce direct la dulap si o va gasi acolo, tinandu-si respiratia, si ma voi simti dupa aia extrem de penibil.

Datorita ei, am aflat ca, la 13 ani, e misto chiar si numai sa ma, na... frec de ea.

Datorita ei, am descoperit ca nu e imposibil sa ii trimit scrisori saptamanal si, dupa aia, din cand in cand, inca doi ani dupa ce am cunoscut-o.

Datorita ei, am simtit ca e nasol tare ca ea sa fie deja combinata si ca degeaba m-am tinut tot liceul dupa ea. N-a facut-o.

Datorita ei, mi-am exersat pentru prima si ultima oara (non)talentul de o agata. Adica, exact stilul - Eu: "Scuza-ma, n-ai un foc? Ea: Ba da, daca reusesti sa aprinzi un chibrit pe pantofii mei. El: Stai asa, ca ma duc sa cumpar o cutie, sa vedem daca merge.." Ce sa zic, odios.

Datorita ei, am vazut cum e s-o faci pentru prima oara. Si am mai remarcat ca, dupa aia, daca usa de la camera e inchisa pe dinafara, ea poate iesi pe geam si intra la vecini, chiar si mahmura fiind.

Datorita ei, am putut sa imi dau seama ca o tura asa, intr-o doara, pe la bucatarie, de revelion, ma poate aduce cu ea in pat. Si de inca o chestie.

Datorita ei, am observat ca, daca vrea sa imi arate cu tot dinadinsul ca e mai desteapta sau ca, ma rog, a citit muuult mai multe carti decat mine, simt tentatia irezistibila de a-i da flit cu prima ocazie.

Datorita ei, am aflat ca, daca arunca un chistoc pe jos, in parc, fix cand trece un gardian pe langa ea, are toate sansele sa-si ia o amenda de 50.000 de lei.

Datorita ei, mi-am dat seama ca, oricat de mult si de bine ne-am regula, momentele in care nu ne regulam sunt mai multe decat primele si ca, daca astea ultimele sunt in majoritate naspa, n-are rost.

Datorita ei, am vazut ca e naspa tare sa flirteze cu un mine in club, de fata cu fostul/actualul, ca aluia i se pune pata si vine sa o stranga de gat, la propriu, acolo, in club.

Datorita ei, am remarcat ca o pot f...e si daca are o greutate care probabil o depaseste pe a mea, cu conditia sa tina picioarele mult desfacute. Dar nu chiar din prima si daca nu se aseaza ea deasupra.

Datorita ei, am intuit ca nu prea e cazul sa fiu tentat cand ea ma vede ca pe un soi de frate mai mare.

Datorita ei, am observat ca o pot f...e si daca ea poarta mai mult decat mine la pantof, ba chiar ma si depaseste oleaca si pe verticala, si pe orizontala. Numai sa fie suficient de intuneric in camera.

Datorita ei, am resimtit cat de naspa poate sa fie ca taranetele de fost, actual, ce-o fi, sa aiba cheile de la casa in care eu dorm cu ea, sa vina dimineata pe la 6 si sa ne f..a cateva labe peste bot la amandoi, in timp ce dormim.

Datorita ei, am constatat ca, daca sunt matol si afara e intuneric, nici nu mai conteaza ca ea e grasa si urata. Totul e sa nu ma prinda zorii langa ea.

Datorita ei, am aflat ca, daca evident e sportiva, daca fac gestul de a ii pune mana pe crestet si daca il interpreteaza gresit, o sa ma doara rau mana dupa ce mi-o va strange tare de tot intr-a ei.

Datorita ei, am simtit prima oara cum e sa iti iei flit din cauza ca esti negativist sau ceva de genul asta. Dar si cum poti redeveni frecventabil cand a doua zi are de prezentat un proiect si se simte sus de tot in plop.

Datorita ei, am vazut ca, in principiu e OK sa ne mai regulam asa, din cand in cand, cand amandoi suntem pe uscat, dar la un moment dat incepe sa devina complet neinteresant.

Datorita ei, am descoperit ca sa ii loveasca un tir masina in aceeasi perioada in care o doare maseaua rau si fix in aceeasi perioada in care proprietara ii cere banii pe chirie in avans pe trei luni, asa, tam nesam, e de rau augur pentru un tip fraier, asa ca mine, care o imprumuta cu destul de multe lovele.

Datorita ei, am aflat ca chiar am o problema cu negativismul asta. Ca poate am imbatranit cam repede, sau ca, cel putin, sunt cam prea serios. Si, pe langa astea, inca o serie de lucruri practice, cum ar fi acelea ca, iacata, in mancare se pune vin de casa, in niciun caz de-ala de cumparat, sau ca spalatul pe dinti dimineata, inainte de a manca, schimba gustul mancarii.

Datorita ei, am aflat ca, uneori, relatiile de prietenie sunt de o mie de ori mai misto si mai durabile decat alea de iubire.

Datorita ei, am invatat ca pot fi si liber.

Si as mai fi avut atat de multe de invatat, dar am petrecut impreuna atat de putin timp...

Un comentariu:

  1. cred ca toata lumea ar trebui sa aiba pe cineva caruia sa ii datoreze astfel de... regrete...

    RăspundețiȘtergere