luni, 24 august 2009

Carmen se intoarce

Ma rog, s-o intoarce ea, dar nu se intoarce la mine, nici eu la ea, si de fapt nici macar nu e vorba de acea Carmen, ci de o alta parasuta, dar tot stripteuza si asta. Iar dialogul cu ea nu l-am purtat eu, ci altcineva, dar mi s-a parut super amuzant.
Ei, tot asa, aceasta "Carmen" s-a asezat langa tipul asta, in speranta ca il fraiereste sa-i cumpere sampanie, sau, ma rog, ce si-o fi dorit caprioara sa inghita. Oricum ar fi, sa il faca de lovele. Dans in poala? Maini pe tate? Frecat pe picioare? Da' de unde...
Nu imi sta in obicei sa inventez, dar acum, pentru farmecul - sa-i zic asa - al povestirii, o sa bag de la mine, cu exceptia ultimei replici, care e originala de la tatal ei:
-Buna, pot sa stau langa tine?
-Desigur, chiar te rog!
-Ce faci, te simti bine?
-Acum, ca te-ai asezat langa mine, fac excelent!
-Minunat! Pot sa comand o sampanie?
-Oricata doresti, esti invitata mea?
Blablabla...
-Pot sa te intreb ceva?
-Bineinteles, atata vreme cat imi cumperi sampanie, pot sa ma intrebi ce vrei tu. Poti sa faci chiar mai mult decat atat...
-Bine. Uite, voiam sa stiu cum te-ai apucat tu de meseria asta. Iti place ceea ce faci?
-Da, imi place foarte mult sa dansez, sa fiu privita, sa starnesc admiratia barbatilor blablabla...
-Dar nu te-ai gandit niciodata sa faci un ban cinstit? Nu ai vrea sa devii agent de asigurare ASIROM?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu