luni, 18 mai 2009

Atinge-ma, touch me, Vasile!

-Buna! Ce faci? Pot sa ma asez langa tine?
-Desigur, chiar te rog! (Ranjesc)
-Multumesc! Eu sunt Carmen!
-Eu sunt Kolima (sanchi)
-Imi pare bine de cunostinta!
-Si mie! (Ranjesc si mai mult).
Gagica arata bine. Plm, normal, doar suntem la striptease.
Nu prea stiu cum sa reactionez, ce sa fac... Ma uit la ce se intampla prin jurul meu. Cam langa fiecare tip din cei cu care venisem statea cate un borfet mai mult sau mai putin imbracat. Unele ramasesera numai in chiloti, daca ii mai aveau si pe aia. Asta de langa mine se tinea demna. Era cea mai imbracata dintre toate.
-Si ce faci aici?
-Pai, uite, la petrecerea burlacilor.
In timpul asta, inca-burlacul era pe post de bara.
-Dansezi si tu?
-Eu sunt ospatarita in seara asta, dar in alte seri dansez si eu.
-Aha, inteleg. Ia uite ce fac colegele tale!
Colegele lui Carmen se frecau de aia peste care se asezasera.
-Mda... eu nu as putea sa fac asa...
"Ei, nu!"
-Si cati ani ai, Carmen?
-Tu cati imi dai?
-Pai, vreo 27.
-Asa batrana arat? Nuuuu, am 22, dar stiu ca arat mai matura. Dar tu?
-Pai ia zii!
-27.
-Exact!
Vine chelnerita.
-Dv. ce doriti?
-Un Heineken.
-Si domnisoara doreste si ea ceva?
-Doreste ceva domnisoara?
-Pot sa iau o sampanie?
-Esti invitata mea! ("doar sunt gentleman, ce plm...")
Vin si berica, si sampania.
-Auzi... aaaa....si pana unde merg lucrurile pe-aici?
-Pana unde vrea clientul.
"Aha, deci si bordel". (Pentru cei interesati, 5 milioane si te faci un om fericit sau, ma rog, iti cauti fericirea cu lumanarea).

Bai, n-o mai lungesc cu dialogul. Numa' prostii de-astea am vorbit. Mai lipsea sa o intreb ce muzica ii place, ca-n liceu, cand "ceri prietenia" unei fete. Nici macar mana pe cur nu i-am pus, ce sa mai zic de altele. Am putut doar sa constat ca e bine epilata, ca, intr-un act de o cutezanta netarmurita, i-am pus si eu mana pe genunchi. Adevarul e ca intrasem cumva intr-un soi de rol de... plm, jurnalist, sau ceva de genul asta, adica voiam sa aflu cum ajung astea sa lucreze aici, ce tre' sa faca si, in general, care e viata lor. Si imi mai era si ca, daca fac alte manarii, in sensul propriu al cuvantului, cine stie cat dracu' o sa fie nota. Si pana la urma, da-o dracu', daca tot nu o ciocaneam, la ce bun?

La un moment dat, berea si sampania s-au terminat. Moment in care asta intreaba:
-Pot sa imi mai iau o sampanie?
-Bineinteles (cum ziceam, doar sunt gentleman...)

Nu stiu pe unde s-a dus chelnerita, ca nu mai venea nici cu berea, nici cu sampania, moment in care asta se ridica, cica sa le ia ea. OK, du-te. Cat e ea plecata, imi zice unu':
-Ba, tu stii cat e sampania?
-Cat e?
-1.200.000!
-Vai, sa-mi bag p..a!

Se intoarce gagica, cu chelnerita dupa ea. Nici nu stiam cum sa pun problema.
-Auzi, da' n-ai vrea tu sa bei o bere?
-Aaa, nu, pai eu nu am voie sa beau decat sampanie!
-Aha... In cazul asta, nici nu stiu cum sa zic... parca nu ti-as mai lua o sampanie.
-Stai linistit!
A mai stat vreo 5 minute si a plecat:
-Acum trebuie sa plec, putem sa stam doar 30 de minute cu clientii.
-Au revoir!
Ca la un semnal, s-au ridicat toate, moment in care noi am inceput sa strangem banii. Partea mea: 2 milioane si ceva. Ce sa zic, misto! Pentru o discutie ca pe gardul scolii.

Inainte sa plec, ma duc la buda. Unul dintre cei cu care venisem si-o scutura de zor.
-Bai, ce te tapeaza pizdele astea de bani! zice.
-Da, frate. I-am luat si eu uneia o sampanie.
-Mda, eu i-am luat doua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu